aizmns ,utjds

Ar Kirilu tā pa īstam iepazinos tikai samērā nesen, pagājušā gada rudenī ik pa laikam aizkātojām uz Kaukāza sētu un tā tālāk. Bija jaukas pasēdēšanas. Vienmēr laba kompānija. UUUUn tad gadījās tā, ka es paaicināju šito nelieti uz vienu pirti, kas pārvērtās par daudz un diktām pirtīm un dikti daudz nepirtīgiem pasākumiem kā dažādas pasēdēšanas, ūdenspīpes pēc skolas bezmaz vai katru dienu visas atlikušās ziemas un pavasara laikā. Pa vasaru gan sanāca arvien vairāk pa GC dzīvot, te ar bija jauki, pie tam man gadījās paretam ka man nav neviena vairākas dienas mājās, tādēļ varēju arī augstākminēto nelieti izmitināt. Tā arī īsti neesmu izpratis spēju atbraukt uz GC, nodzīvot divas dienas un tad aizbraukt mājās bez neviena santīma kabatā un tad atkal tajā pašā dienā atbraukt atkal bez naudas atpakaļ un atkal padzīvot 😀

Un, protams, GC pasākumi. Pie jūras vai citur, vismaz no sākuma visi bija tiešām labi. Beigās jau gan tie pasākumi gāja šķērsām, tāda lieta vismaz šogad ir izbeigta.

Protams, nevar nepieminēt mūziku. Kirils bija tas, kas mani ieinteresēja par gandrīz visām grupām, ko šobrīd klausos. Vismaz last.fm mūsu gaumju sakritību vērtē kā “super” 😀 Vienīgais, kas man tā īsti līdz galam nav iepaticies, ir Kreator. Bet nu kas zina, varbūt kādreiz nebūs slinkums novilkt diskogrāfiju un iepatiksies.

APSVEICU DZIMŠANAS DIENĀ, SMERDELI!!! Ha, man tieši pēc mēneša arī ir, tā ka gaidu sev ar kādu slimu ierakstu 😀

~ no pviljams uz 16 septembra, 2009.

Viena atbilde to “aizmns ,utjds”

  1. GC = Garciems, ja kas (tiem, kas brīnās).

    Ja kāds brīnās, ko nozīmē virsraksts –
    Krišjānis says: kā Didziski ir “aizver muti” ?
    Didzis says: aizmns ,utjds
    (jā, viņš bija pilnīgi piedzēries).

    PALDIESIŅŠ TEV, ZAĶĪT. Es pats vēl joprojām nesaprotu, kā man pa vasaru izdevās dažreiz gandrīz nedēļu no vietas nodzīvot Garciemā bez santīma kabatā. 😀

Komentēt